השכרת יבשנים מחיר

לא תמצאו מחירים טובים יותר באינטרנט! נסו אותנו!

אז מה היה לנו בכתבה:

מבחינים ברטיבות בבית? חשוב מאוד לפעול במהירות. בכל שנה בישראל המוני אנשים סובלים  מרטיבות במבנה שגורמת לנזקים למבנה, לתשתיות הבית, וכך גם להתפתחות של עובש שמסכן את הבריאות. לכן, במידה שאתם מבחינים ברטיבות או באחד הסימנים המעידים על רטיבות, חשוב לטפל בבעיה במהירות האפשרית.

השכרת יבשנים מחיר- מתי צריך להשתמש?

כאשר מצטברת רטיבות במבנה, חשוב מאוד לפעול לטפל בה במהירות האפשרית. התקן הישראלי קובע את רמת הלחות המותרתהמחיר של השכרת יבשן לחות היא אינה חד משמעית כיוון שתלויה בגורמים כמו סוג היבשן בתשתיות השונות. לדוגמא, במידה שהריצוף שלכם מונח על מצע סומסום תת רצפתי, רמת הלחות המותרת תהיה 6%. לעומת זאת, במידה שהריצוף מונח על מצע חול, רמת הלחות המותרת תהיה 3%. כך גם לגבי קירות הבית, הבטון ועוד.

לכן, במידה שאתם לא בטוחים אם כדאי לשכור יבשן לחות, תוכלו לבצע בדיקה מסוימת שתבדוק את רמת הלחות. במידה שרמת הלחות עברה את הרמה המותרת יהיה עליכם לבצע השכרת יבשן לחות.

יש מספר סיבות להצטברות רטיבות בבית ולכך שנצטרך להשתמש ביבשן לחות-

  • גשמים– כאשר יורדים גשמים חזקים הדבר יכול לגרום להצפה בערים וביישובים רבים. כתוצאה מכך מבנים רבים עלולים להיפגע.
  • ליקוי באיטום הגג– כאשר הגג לא אטום כראוי הדבר יכול להוביל לרטיבות במבנה. במידה שיורד גשם חזק או שהדוד מתפוצץ, המים יחלחלו לתוך הגג, שלא אטום כהלכה. המים שיחלחלו יגרמו לרטיבות בתקרה וכך גם בקירות הבית.
  • ליקוי באיטום הרצפה– במידה שהרצפה לא אטומה כהלכה יכולה להצטבר רטיבות תת רצפתית. הרטיבות התת רצפתית עלולה לחלחל במעלה קירות הבית ולגרום לנזקים רבים למבנה.
  • פיצוץ בצנרת– וכמובן, אחת הסיבות הנפוצות ביותר לרטיבות במבנה היא פיצוץ בצנרת. הדבר יכול לקרות בצנרת שלכם ולגרום לרטיבות תת רצפתית או לצנרת של השכנים שלכם וכך לגרום לרטיבות בתקרה שלכם.

השכרת יבשנים מחיר- סוגים

במידה שיש לכם רטיבות במבנה יש לטפל בה במהירות האפשרית. לשם כך ניתן לבצע השכרת יבשן לחות. אך קיימים סוגים שוניםבמידה שיש לכם רטיבות במבנה יש לטפל בה במהירות האפשרית. לשם כך ניתן לבצע השכרת יבשן לחות שהמחיר שלו תלוי בכמה גורמים שמתאימים לבעיות שונות-

  • יבשן לחות ביתי יבשן לחות מסוג זה מתאים לשימוש בבתים ממוצעים, בחדרי ארונות, בקומות המרתף ובחדרים קטנים בהם זרימת האוויר לא תקינה ולכן הלחות מצטברת בהם ועלול להתפתח בהם עובש. יבשן לחות ביתי הוא יחסית קטן והוא סופח עד 15 ליטרים ביום.
  • יבשן אוויר– יבשן אוויר נועד במקרים בהם יש צורך בייבוש מסיבי יותר של קירות ושל מבנים שנפגעו בעקבות הצפה או פיצוץ של הצנרת. קיימים סוגים שונים של יבשני אוויר ותוכלו לבחור בגדולים יותר או פחות בהתאם לגודל הבעיה שלכם. .
  • יבשן לחות לרטיבות תת רצפתית– יבשן לחות זה מתאים למקרים בהם הרטיבות היא תת רצפתית, כלומר, כאשר המים כלואים מתחת לריצוף הבית ורמת הלחות במצע עולה על התקן המותר. במקרה כזה יש לבצע קידוח מקצועי בריצוף על מנת להחדיר דרכו משאבות מים ויבשנים ייעודיים. במקרה של רטיבות תת רצפתית הייבוש יכול לקחת בין שבועיים לחודש וחצי.

השכרת יבשנים מחיר- מה החשיבות של ייבוש המבנה?

במידה שנגרמת במבנה שלכם רטיבות, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לטפל בה באופן המהיר ביותר. במידה שרטיבות לא מטופלתהמחיר של השכרת יבשן לחות היא אינה חד משמעית כיוון שתלויה בגורמים כמו סוג היבשן, גודל הבעיה, כמות המים ועוד במהירות היא עלולה לגרום לנזקים רבים.

בראש ובראשונה, המים שמחלחלים למבנה עלולים לפגוע בבטון, בתשתיות המבנה, במערכת החשמל, בציוד שלכם, בריהוט של הבית ועוד. בסופו של דבר, ככל שהרטיבות לא תטופל הדבר יכול להוביל לכך שהמבנה יקרוס, מה שאף אחד לא רוצה שיקרה.

בנוסף, רטיבות במבנה היא מסוכנת מאוד לבריאותכם. כאשר המים נשארים לאורך זמן בלי טיפול, הם עלולים לגרום להתפתחות של עובש במבנה. עובש הוא שם כללי לפטריות שגדלות במקומות לחים. העובש יכול לגרום לבעיות רבות במערכת הנשימה של האדם. בתחילה הדבר יבוא לידי ביטוי באלרגיה, נזלת, סינוסיטיס וכדומה. בהמשך ההחמרה תבוא לידי ביטוי בדלקת ריאות חמורה ובמקרים חמורים העובש עלול לגרום למוות.

לכן, במידה שאתם מבחינים ברטיבות במבנה, חשוב מאוד ליצור קשר עם איש מקצוע ולטפל ברטיבות במהירות האפשרית.

השכרת יבשנים מחיר- אז כמה זה עולה?

המחיר של השכרת יבשן לחות היא אינה חד משמעית כיוון שתלויה בגורמים כמו סוג היבשן, גודל הבעיה, כמות המים, ההתפשטות שלה ועוד. המחיר להשכרת יבשן לחות יכול לנוע בין 500 ל-2,000 שקלים, כמובן בהתאם לגודל הרצוי. כמובן שבמידה שתצטרכו יבשן לחות ביתי הוא יהיה זול יותר מאשר יבשן אוויר גדול המיועד למבנים תעשייתיים או ליבשן לחות שמיועד לרטיבות תת רצפתית.

השכרת יבשן לחות- מומחים בתחום

קיימות חברות שמעניקות שירותי השכרת יבשן לחות. חשוב מאוד לברר כי מדובר בחברה אמינה, מקצועית ובעלת ניסיון בתחום שתציע לכם מכשירים טובים, ייעוץ וליווי מקצועי לאורך הדרך. שימו לב שאתם מבצעים את ההשכרה דרך חברה שמתמחה באיתור נזילות, בתיקונים בהתאמה אישית, באיטום, בייבוש תת רצפתי, בשאיבות מים ובייבוש מבנים בהם הצטברה רטיבות. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם שוכרים מכשיר איכותי ושבמקרה הצורך יהיה לכם למי לפנות לסיוע בפתרון הבעיה.

איתור נזילות

סוג הנזילה לאיתורטווח מחיריםהערות
נזילה בצנרתהחל מ-950 ש"ח
נזילה בקירותהחל מ-950 ש"ח
איתור נזילה עם מצלמה תרמיתהחל מ-850 ש"חשימוש יעיל בטכנולוגיה על מנת לגלות נזילות ללא צורך בשבירת קירות
נזילה בגגהחל מ-900 ש"ח
נזילה בחצרהחל מ-1100 ש"ח
איתור רטיבותהחל מ-1000 ש"חרטיבות בקירות חיצוניים, פנימיים, גגות או איתור מקור הלחות

בדיקות אינסטלציה

סוג הבדיקהטווח מחיריםהערות
בדיקת איטום קירותהחל מ-1,100 ש"חקירות חיצוניים
בדיקת איטום קירותהחל מ-900 ש"חקירות בתוך הבית
בדיקת איטום לגגהחל מ-25 ש"חמחיר למטר רבוע
בדיקת לחות החל מ-950 ש"ח
בדיקת צנרת ביובהחל מ-150 ש"ח

איתור נזילות בתוך שימוש בכלים טכנולוגיים - מחירון

סוג הכליטווח מחיריםהערות
שימוש במד לחץהחל מ-400 ש"חאיתור באמצעות מדידת לחץ
שימוש במערכת אקוסטיתהחל מ-1,350 ש"חאיתור באמצעות סאונד
שימוש במצלמה טרמיתהחל מ-1,150 ש"חאיתור באמצעות טמפרטורה
בהרבה מקרים חוסך שבירה מיותרת של קירות או הרמת מרצפות

צילום קווי ביוב

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
צילום קווי ביובהחל מ-1,450 ש"ח
איתור תשתיותהחל מ-2,100 ש"חתלוי בסוג התשתיות
תלוי בגודל התשתיות
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!