מכונת ייבוש רצפה

לא תמצאו מחירים טובים יותר באינטרנט! נסו אותנו!

אז מה היה לנו בכתבה:

בעוד שמים על גבי הרצפה ניתנים לפינוי בקלות על ידי מגב, מים שמצטברים מתחת לרצפות הם סיפור אחר לגמרי. במקרה של הצטברות מים מתחת לרצפות הם נשארים כלואים, לא מצליחים להתאדות, קשה להגיע אליהם והם עלולים לגרום נזקים רבים הן למבנה והן לבריאותנו. במקרה כזה יש להיעזר במכונת ייבוש רצפה.

מתי נדרש להשתמש במכונת ייבוש רצפה?

ייבוש רטיבות תת רצפתית הוא שיטה בה אנו מטפלים ברטיבות המצטברת מתחת לרצפות. הצטברות רטיבות תת רצפתית נגרמת בדרך

נצטרך מכונת ייבוש רצפה כאשר יש ייבוש רטיבות תת רצפתית הוא שיטה בה אנו מטפלים ברטיבות המצטברת מתחת לרצפות. הצטברות רטיבות תת רצפתית נגרמת בדרך כלל בעקבות פיצוץ בצנרת

כלל בעקבות פיצוץ בצנרת. אך זו לא הסיבה היחידה וגם ליקוי באיטום הרצפה יכול לגרום לרטיבות תת רצפתית.

כאשר מצטברת רטיבות תת רצפתית, היא לא עוברת מעצמה והמים נשארים כלואים מתחת לרצפות ולא מצליחים להתייבש. הסיבה לכך היא שהמרצפות חוסמות את המים ולא מאפשרות להם להתאדות. על ידי כך, המים הכלואים נספגים לחול התת רצפתי ומחלחלים לאט לאט לקירות הבית.

במידה ואתם מבחינים שיש לכם רטיבות תת רצפתית, חשוב מאוד לטפל בה במהירות האפשרית. רטיבות תת רצפתית יכולה לגרום לסכנה חמורה מאוד ולנזקים קשים למבנה. מים כלואים גורמים נזק לבטון ולתשתיות הבית, לציוד שלכם, לרהיטים שלכם ואפילו למערכת החשמל. כמו כן, מים כלואים עלולים לגרום לבעיות בריאותיות שכן הם גורמים להתפתחות של עובש על הקירות מה שיכול לגרום להתפתחות של מחלות נשימתיות שונות ובמקרים חמורים אף למוות.

מכונת ייבוש רצפה- כיצד נזהה רטיבות תת רצפתית?

יש סימנים שונים לזיהוי רטיבות תת רצפתית:

  • רטיבות קפילארית– רטיבות קפילארית היא מצב בו המים מתחת לרצפות מתחילים לחלחל מעלה אל קירות הבית. התופעה הזומכונת ייבוש רצפ ה- כיצד נוכל לזהות רטיבות תת רצפתית טרם נגרם נזק לבריאותנו מתרחשת כאשר מים כלואים מתחת לריצוף, מה שיכול להיגרם בעקבות סיבות שונות כאשר המרכזית בהן היא פיצוץ בצנרת. המים שנשארים כלואים מתחת לריצוף, לא יכולים לצאת או להתאדות ומתחילים לחלחל לקירות. התופעה הזו באה לידי ביטוי בהופעה של סימני רטיבות, קילופים או התנפחות של הקיר. במידה ואתם מבחינים באחד מהסימנים, כנראה שיש לכם רטיבות תת רצפתית.
  • אבקה לבנה על הרובה– רובה הוא חומר האיטום שנמרח בין המרצפות. במידה ואתם מבחינים בהופעה של אבקה לבנה על גבי הרובה, הדבר מעיד על לחות או על מים כלואים שמנסים לצאת דרך הריצוף.
  • רטיבות בתקרה של השכנים– אם אתם גרים בבניין, הסעיף הבא הוא בשבילכם. במידה והשכנים בדירה מתחת מתלוננים על רטיבות בתקרה שלהם, יש סיכוי גדול שהדבר נגרם בעקבות פיצוץ בצנרת שלכם והצטברות מים מתחת לריצוף. במצב כזה, יכול להיות נזק ממשי למבנה לכן חשוב מאוד לפנות באופן מידי לאנשי המקצוע על מנת לטפל בבעיה במהירות האפשרית.
  • חשבון מים גבוה מהרגיל– סימן נוסף לכך שיש לכם רטיבות תת רצפתית הוא מצב בו אתם מקבלים חשבון מים גבוה מהרגיל אך אין שינוי בצריכת המים שלכם. במקרה כזה, יש סיכוי גדול שהצנרת התפוצצה ושכל המים כלואים מתחת לריצוף הבית.

מכונת ייבוש רצפה- סוגי מכונות

יש שתי שיטות מרכזיות לייבוש רטיבות תת רצפתית:

  • מכונה השואבת את המים – כיום, קיימת טכנולוגיה המאפשרת את ייבוש המים הכלואים באמצעות מכונה. המכונה פועלת ללאמכונת ייבוש רצפה- סוגי המכונות הקיימות כיום בשוק נגד סוגים שונים של נזילות ומקרי רטיבות צורך בהרמת המרצפות או בשבירתם. בשיטה זו המכונה שואבת את המים הכלואים על ידי וואקום, ומייבשת אותם על ידי אמצעים שונים כמו מפוחי אוויר או הולכת חום. ייבוש עם מכונה נחשב לשיטה אפקטיבית ונוחה מאוד. שיטה זו לא מצריכה לפרק מרצפות והבית נשאר כמו שהוא. יש לקחת בחשבון שייבוש רטיבות תת רצפתית עם מכונה לוקח זמן יחסית ממושך של מינימום שבועיים ועד כחודש וחצי. למרות שהמכונה נשארת בבית כל כך הרבה זמן היא לא תפריע לכם להתנהל בבית כרגיל, כיוון שהיא עובדת באופן שקט.
  • מכונה המזרימה אוויר חם – קיימות מכונות שונות המזרימות אוויר חם מתחת לרצפות. מכונות אלה פועלות למעשה כמו מייבש וכביסה ומזרימות כמויות גדולות של אוויר חם למקום הרטיבות. כתוצאה מכך, המים מתאדים ומשתחררים דרך חריץ שנקדח מבעוד מועד בנקודה נוחה ברצפה.
  • מכונה המזרימה אוויר יבש – קיימות מכונות המזימות אוויר יבש מתחת לריצוף במקרים בהם רוצים להימנע מהזרמת אוויר יבש מחשש לגרום לנזק לרצפה, כמו במצב של פרקט, או שטיחים שמכסים את הרצפה כולה. במצב כזה ניתן להשתמש במכונה המזרימה אוויר יבש לרצפה, גורמת למים הכלואים להתאדות ומשחררת אותם דרך חור שנקדח ישירות החוצה מהמבנה.

מה המחיר של מכונת ייבוש רצפה?

כאשר יש רטיבות תת רצפתית מומלץ לפנות לאיש מקצוע המתמחה באיתור הנזילה ובייבוש הרטיבות באופן מקצועי. המחיר של ייבוש רטיבות תת רצפתית הוא אינו חד משמעי, שכן תלוי בגורמים שונים כמו כמות המים הכלואים מתחת לרצפה, התפשטותם, סוג המכונה שנבחר וכמות הזמן שייקח למכונה לייבש את כלל המים. המחיר הממוצע של ייבוש רטיבות תת רצפתית על פי מטר רבוע הוא בין 80 ל130 שקלים. בחללים קטנים המגיעים לגודל של 20 מטר רבוע מקסימום, מחיר ייבוש רטיבות תת רצפתית נקבע באופן גלובלי ותקבע עלות ייבוש מינימלית החל מ2,000 שקלים.

איתור נזילות

סוג הנזילה לאיתורטווח מחיריםהערות
נזילה בצנרתהחל מ-950 ש"ח
נזילה בקירותהחל מ-950 ש"ח
איתור נזילה עם מצלמה תרמיתהחל מ-850 ש"חשימוש יעיל בטכנולוגיה על מנת לגלות נזילות ללא צורך בשבירת קירות
נזילה בגגהחל מ-900 ש"ח
נזילה בחצרהחל מ-1100 ש"ח
איתור רטיבותהחל מ-1000 ש"חרטיבות בקירות חיצוניים, פנימיים, גגות או איתור מקור הלחות

בדיקות אינסטלציה

סוג הבדיקהטווח מחיריםהערות
בדיקת איטום קירותהחל מ-1,100 ש"חקירות חיצוניים
בדיקת איטום קירותהחל מ-900 ש"חקירות בתוך הבית
בדיקת איטום לגגהחל מ-25 ש"חמחיר למטר רבוע
בדיקת לחות החל מ-950 ש"ח
בדיקת צנרת ביובהחל מ-150 ש"ח

איתור נזילות בתוך שימוש בכלים טכנולוגיים - מחירון

סוג הכליטווח מחיריםהערות
שימוש במד לחץהחל מ-400 ש"חאיתור באמצעות מדידת לחץ
שימוש במערכת אקוסטיתהחל מ-1,350 ש"חאיתור באמצעות סאונד
שימוש במצלמה טרמיתהחל מ-1,150 ש"חאיתור באמצעות טמפרטורה
בהרבה מקרים חוסך שבירה מיותרת של קירות או הרמת מרצפות

צילום קווי ביוב

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
צילום קווי ביובהחל מ-1,450 ש"ח
איתור תשתיותהחל מ-2,100 ש"חתלוי בסוג התשתיות
תלוי בגודל התשתיות
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!