כמה עולה ייבוש תת רצפתי

לא תמצאו מחירים טובים יותר באינטרנט! נסו אותנו!

אז מה היה לנו בכתבה:

כמה עולה ייבוש תת רצפתיקירות סדוקים ומתקלפים, פאנלים רופפים עם שכבת צבע מתקלפת, סימנים וכתמים של מים על הקירות ומאחורי ריהוט, וגם כתמי עובש מכוערים הם רק חלק מהמראות שנגלו לעיניכם בימים האחרונים בביתכם – ולכן ככל הנראה מדובר על בעיית רטיבות קשה שקיימת אצלכם בבית. רטיבות יכולה להתקיים מחדירה של מים דרך הבטון, ואם הימים האחרונים לא היו גשומים מדובר ככל הנראה על צינור מים תקול שעושה לכם את בעיות הרטיבות בבית.

לאחר שהבאתם בעל מקצוע שיאבחן את הבעיה ויציע טיפול מקצועי ומהיר, גילית להפתעתכם כי מדובר בכלל על נזילת מים שמתרחשת מתחת לרצפה עליה אתם דורכים, שזוהי בעיה מורכבת יותר הדורשת גם תהליך ייבוש תת רצפתי מתאים. כדי להבין מה כרוך בעבודה כזו וכן כמה עולה ייבוש תת רצפתי, ריכזנו בהמשך את כל המידע שחשוב לדעת בנושא זה.

מהי פעולת ייבוש תת רצפתי?

ייבוש תת רצפתי הינה פעולה המאפשרת לייבש מים כלואים שחלחלו לעומק אריחי הריצוף במבנה, זאת מבלי להרים את המרצפות בכל רחבי הבית ולחשוף את המצע שקיים מתחת לריצוף. כדי לאפשר ייבוש מקסימלי ויעיל של המים שנמצאים מתחת לריצוף מבלי להוציא מרצפות, בעל המקצוע ייעזר במכשיר ייבוש מיוחד המבצע פעולה משולבת של שאיבת מים וייבוש רטיבות כדי לצמצמם את אחוזי הלחות שנספגו במצע שקיים מתחת לריצוף.

מתי הזמן הטוב ביותר לייבש את המים מתחת לרצפה?

כמה שיותר מוקדם כך טוב, אך לפני כן חשוב לאתר את מקור הנזילה ולתקן אותה כדי למנוע נזילה נוספת של מים מתחת לריצוף. ייבוש תת רצפתי הינה פעולה שיש לבצע רק לאחר תיקון נזילה, ולכן לפני שמזמינים בעל מקצוע עם מכשיר ייבוש ייעודי יש לפנות לבעל מקצוע מתאים שיידע לאתר את מקור הנזילה ולתקן אותה בהקדם.

כיצד תהליך הייבוש מתבצע בפועל?

תהליך ייבוש רצפה ללא הרמת מרצפות נעשה באמצעות מכשיר ייבוש תת-רצפתי, שהוא מכשיר גדול בעל צינורות גמישים המוצב במרכז חלל המבנה בו התרחשה נזילת המים. את הצינורות ממקמים בשכבה הקיימת מתחת לריצוף באמצעות יצירת פתחים קטנים באריחים, ואלו מבצעים פעולה של שאיבת מים ובאמצעות וואקום חזק וכן ייבוש רצפה עם מפוחים ויבשנים הפועלים בעוצמה.

אפשרות נוספת לייבוש רצפה היא באמצעות שיטת ייבוש טבעית, כך שהמים הכלואים מתחת לריצוף מתייבשים באמצעות האוויר וללא מכשור עזר. לצורך כך יש להרים את המרצפות ולחשוף את המצע הספוג במים כדי לאפשר את פעולת הייבוש הטבעית, אך זו נמשכת זמן רב יותר וכמובן פוגעת בשגרת החיים של הדיירים בבית. ייבוש טבעי כבר לא מבוצע במקרה של נזילת מים במרצפות, פרט במקרים בודדים וחריגים כמו נזילת מים נקודתית במרפסת שמש לדוגמא. 

מה היתרונות של ייבוש תת רצפתי עם מכשיר ייעודי?

בשונה מייבוש טבעי המחייב הרמה של מרצפות, ייבוש תת רצפתי נעשה ללא כל צורך בשבירה או חשיפה של המצע הקיים מתחת לריצוף, ולכן בתהליך ייבוש זה דיירי הבית יכולים להמשיך להתגורר בביתם מבלי לחפש אחר מקום מגורים אחר עד לייבוש מלא של הרצפה. למרות שפעולת מכשיר הייבוש כרוכה בפעולה משולבת של שאיבה וייבוש, ניתן למצוא מכשירי ייבוש איכותיים הפועלים בצורה שקטה ללא הפרעה לשגרת יומם של הדיירים בבית.

כמה זמן נמשך תהליך הייבוש של הרצפה עד לייבוש מלא?

תוהים כמה זמן תאלצו לגור עם מכשיר הייבוש בביתכם? התשובה לכך תלויה בשאלה תוך כמה זמן הרצפה בבית תוכל להתייבש באופן מלא. כיוון שתהליך הייבוש של המים נעשה בשכבה המצויה מתחת לריצוף, זמן הייבוש תלוי בסוג המצע שנמצא לכם ברצפה. מצע שומשום הוא אוורירי יותר ולכן תהליך הייבוש המלא שלו יהיה בין 2-3 שבועות, ואילו מצע חול מתחת לריצוף הוא יותר דחוס כך שהייבוש המלא שלו יכול לקחת אפילו עד 6 שבועות.

כדי לדעת בצורה טובה אם כל המים יתייבשו לחלוטין, בעל המקצוע יבצע בדיקה של אחוזי הלחות במצע הריצוף כדי לוודא שהם עומדים בתקן של 3% למצע שומשום ו-6% למצע חול.

כמה עולה ייבוש תת רצפתי?

העלות של הייבוש התת רצפתי משתנה בהתאם למגוון פרמטרים שונים כמו גודל הדירה, כמות המים שהספיקו להיספג במצע הריצוף, היקף הנזקים וכו'. ניתן לומר כי העלות הממוצעת של ייבוש תת רצפתי נעה בין 80-130 ש"ח למטר רבוע, כך שאיתור וייבוש של נזילת מים בדירות גדולות או כזו שהגיעה לכל רחבי הבית עשויה לעלות כמה אלפי שקלים.

דברים שחשוב לדעת על עלות ייבוש תת רצפתי

העלות שצוינה לעיל הינה לרוב עבור תהליך הייבוש של הרצפה באמצעות מכונת ייבוש ייעודית, ולכן העלות של איתור הנזילה תהיה נפרדת ולא תיכלל בעלות הייבוש. לכן כאשר פונים לחפש אחר בעלי מקצוע מומחים באיתור וייבוש נזילות מים ברצפה, כדאי לבקש הצעת מחיר סופית שתכלול גם את פעולת הייבוש ופעולת האיתור של הנזילה.

ייבוש תת רצפתי מחיר נע בין הטווחים של כ-80 ₪ – 130 ₪ לכל מ"ר בנכס, כאשר מחיר זה עשוי להשתנות בהתאם למספר פקטורים שונים. ואם אתם מעוניינים לייבש רטיבות בנכס, יהיה חשוב להסתייע באנשי המקצוע הנכונים, גם אם הם יהיו יקרים יותר מאחרים. 

אם אתם מקלידים בגוגל מונחים כמו "ייבוש תת רצפתי מחיר ועלויות", אתם מהר מאוד תגלו שהעלות הממוצעת תהיה כ-100 ₪ למ"ר. אבל האם מיד תגלו מה כולל התהליך? והאם במיידי תוכלו לדעת מי החברה המקצועית ביותר למשימה הזו? ובכן, זה דורש מחקר שוק מסוים. הנה כל מה שרציתם לדעת על התהליך. 

מה כולל התהליך של ייבוש תת רצפתי? 

ייבוש תת רצפתי מחיר (80 ₪ – 130 ₪ למ"ר), הוא תהליך של סילוק רטיבות מבניין באמצעות אוויר מחומם ומשאבות חום ייעודיות למשימה רטובה זו. תהליך זה יעיל יותר משיטות ייבוש מסורתיות, כגון שימוש במאווררים או מסיר לחות חשמלי. 

יש הרבה יתרונות לייבוש תת רצפתי שהופכים אותו לאופציה אטרקטיבית עבור מבני מסחר ומגורים. חלק מהחסרונות כוללים את עלות התקנת מערכת החום, והאפשרות שעלולה להידחף רטיבות לחלקים אחרים של המבנה, במיוחד אם יש סדקים בבטון. יש לציין כי, למרות שהמאמר עוסק ביתרונות הייבוש התת רצפתי, עדיין חשוב לקבל חוות דעת מקצועית. אל תסתפקו במידע מהרשת בלבד. 

מה שאתם צריכים לדעת על ייבוש תת רצפתי

מהו ייבוש תת רצפתי מחיר ומה הוא כולל? ייבוש תת רצפתי הוא סוג של מערכת חימום המשתמשת באוויר מחומם כדי לחמם את הריצוף ולייבש אותו מלמטה. זוהי דרך יעילה לייבש את הרצפות שלך, מכיוון שהיא אינה משתמשת בחשמל או בגז בד"כ. אם המערכות כן יצריכו חיבור למערכות צריכת אנרגיה מסוימות, חברת הייבוש תעדכן אתכם בכך מראש ותוודא מולכם שזה אפשרי בנכס שלכם. 

למה כדאי לי לבחור סוג זה של מערכת חימום? ישנן סיבות רבות מדוע אולי תרצה לבחור בסוג זה של מערכת חימום לייבוש תת רצפתי. למשל, מערכת זו היא ידידותית יותר לסביבה מאשר סוגים אחרים של מערכות חימום, כך שהיא חוסכת בחשבונות האנרגיה שלך בטווח הארוך. כמו כן, מערכת ייבוש תת רצפתית היא שקטה יותר מסוגים אחרים של מערכות חימום, כך שתוכלו ליהנות משקט ושלווה בזמן ביצוע מטלות הבית או צפייה בטלוויזיה.

טיפים למציאת חברה לייבוש תת רצפתי

חברת ייבוש רצפות היא חברה המתמחה בייבוש רצפות לאחר הצפה. ניתן למצוא את החברות הללו בדפי זהב, או שניתן למצוא אותן באמצעות מנוע חיפוש מקוון. כך או כך, מציאת חברת ייבוש רצפות יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון וחשוב למצוא את החברה המתאימה לצרכים שלכם. 

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את חברת ייבוש הרצפה המתאימה. קודם כל, חפש ביקורות והמלצות של לקוחות באתר החברה, שאל חברים ובני משפחה, או בדוק ביקורות באתרי חוות דעת של צד שלישי כמו Google Reviews. לאחר מכן, יהיה לכם קל יותר להמשיך לשלב הבא של מציאת חברת ייבוש תת רצפתי – השוואת מחירים בין חברות ייבוש תת רצפתי מחיר. 

לבצע השוואת מחירים בין חברות ייבוש תת רצפתי 

יש כמה סיבות שבגללן חשוב להשוות מחירים בין חברות הייבוש התת רצפתי. אחת הסיבות החשובות ביותר היא שזה יכול לעזור לך לחסוך כסף. ישנן חברות שגובות הרבה יותר מאחרות וזה יכול להוות הבדל משמעותי בעלות הסופית של הפרויקט. 

זה גם יכול להועיל, כי זה יכול לתת לך מושג מה אנשים אחרים משלמים עבור השירותים שלהם. זה ייתן לך מושג אם החברה גובה יותר מדי עבור השירותים שלה ואם יש להם מחירים תחרותיים, מה שיהפוך אותם לאופציה טובה יותר עבורכם.

מדוע עוד חשוב להשוות מחירים לפני ייבוש תת רצפתי 

חשוב גם להשוות מחירים כי יש חברות שמציעות הערכות בחינם ומתן חוות דעת מקצועיות, בעוד שאחרות גובות עליהן סכומים גבוהים. אם החברה גובה תשלום עבור הערכה, היא עשויה לגבות יותר עבור השירות שלה, מה שעלול בסופו של דבר להיות גם כן יקר יותר במסתכם. 

בסופו של דבר, חשוב להשוות מחירים בין חברות ייבוש תת רצפתי כי זה יעזור לכם להחליט איזו חברה הכי מתאימה לצרכים שלכם. לדוגמה, חברות מסוימות עשויות להציע עלויות התקנה נמוכות יותר אך לגבות יותר עבור תפעול ותחזוקה, בעוד שחברות אחרות עשויות להציע עלויות התקנה גבוהות יותר אך גובות פחות עבור תפעול ותחזוקה של ריצוף יבש. 

ייבוש תת רצפתי מחיר משתנה

הרבה אנשים לא מודעים לעלות שהם משלמים עבור חברת הייבוש התת רצפתי שלהם. הסיבה לכך היא, שזהו סוג של שירות "בלתי נראה". זה לא שהם מקבלים לידיהם מוצר, אלא שירות. ובכן, בכל הנוגע למחיר הייבוש התת רצפתי, ישנם גורמים רבים שנכנסים לתמונה. ראשית, לגודל החדר המתייבש תהיה השפעה על העלות שלו. 

ככל שמייבשים יותר מטר מרובע, המחיר יהיה גבוה יותר. שנית, ישנם סוגים שונים של מייבשים תת רצפתיים שניתן להשתמש בהם למשימה זו. אלה נעים בין דגמים זולים יותר ליקרים יותר עם תכונות ופונקציות טובות יותר. 

קבלו כעת הצעת מחיר לייבוש תת רצפתי. 

איתור נזילות

סוג הנזילה לאיתורטווח מחיריםהערות
נזילה בצנרתהחל מ-950 ש"ח
נזילה בקירותהחל מ-950 ש"ח
איתור נזילה עם מצלמה תרמיתהחל מ-850 ש"חשימוש יעיל בטכנולוגיה על מנת לגלות נזילות ללא צורך בשבירת קירות
נזילה בגגהחל מ-900 ש"ח
נזילה בחצרהחל מ-1100 ש"ח
איתור רטיבותהחל מ-1000 ש"חרטיבות בקירות חיצוניים, פנימיים, גגות או איתור מקור הלחות

בדיקות אינסטלציה

סוג הבדיקהטווח מחיריםהערות
בדיקת איטום קירותהחל מ-1,100 ש"חקירות חיצוניים
בדיקת איטום קירותהחל מ-900 ש"חקירות בתוך הבית
בדיקת איטום לגגהחל מ-25 ש"חמחיר למטר רבוע
בדיקת לחות החל מ-950 ש"ח
בדיקת צנרת ביובהחל מ-150 ש"ח

איתור נזילות בתוך שימוש בכלים טכנולוגיים - מחירון

סוג הכליטווח מחיריםהערות
שימוש במד לחץהחל מ-400 ש"חאיתור באמצעות מדידת לחץ
שימוש במערכת אקוסטיתהחל מ-1,350 ש"חאיתור באמצעות סאונד
שימוש במצלמה טרמיתהחל מ-1,150 ש"חאיתור באמצעות טמפרטורה
בהרבה מקרים חוסך שבירה מיותרת של קירות או הרמת מרצפות

צילום קווי ביוב

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
צילום קווי ביובהחל מ-1,450 ש"ח
איתור תשתיותהחל מ-2,100 ש"חתלוי בסוג התשתיות
תלוי בגודל התשתיות
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!