ייבוש רטיבות פרקט

לא תמצאו מחירים טובים יותר באינטרנט! נסו אותנו!

אז מה היה לנו בכתבה:

ייבוש רטיבות פרקטיש לכם רטיבות מתחת לפרקט? חשוב מאוד ליצור קשר עם אנשי מקצוע על מנת לטפל בה במהירות. ייבוש רטיבות מתחת לפרקט ניתן לביצוע מבלי לפרק את הפרקט ומבלי להוציא אפילו אריח אחד. במאמר הבא נרחיב על ייבוש רטיבות פרקט. 

ייבוש רטיבות פרקט- מתי נצטרך?

פרקט נחשב לאחד מסוגי הריצופים הנפוצים ביותר. בבתים רבים ניתן לראות שימוש בפרקט, הן בחדרים בודדים כמו בחדר השינה והן בכל חלל הבית. יש בתים בהם נעשה שימוש בפרקט עץ ויש אחרים בהם שימוש בפרקט סינטטי כאשר שני הסוגים יפים ומעניקים מראה ייחודי לבית. אך מה נעשה במידה שתצטבר רטיבות מתחת לפרקט בגלל נזילה או בגלל שהתפוצץ צינור? 

במקרה שמצטברת רטיבות מתחת לפרקט חשוב מאוד להזמין אנשי מקצוע מתאימים שיבצעו ייבוש של הרטיבות מתחת לפרקט במהירות האפשרית.

כיצד מתצע ייבוש רטיבות פרקט?

בעבר, לא היו אמצעים משוכללים וטכנולוגיים שאפשרו לייבש את הרטיבות מתחת לפרקט בקלות. על מנת לבצע ייבוש רטיבות מתחת לפרקט היה צריך לפרק את הפרקט, לשבור להרוס ולחפור עד שאיתרו את מקור הרטיבות והצליחו לייבש אותה. כיום, בזכות התפתחות הטכנולוגיה ניתן לייבש את הרטיבות מתחת לפרקט גם כאשר הפרקט נשאר במקומו. על מנת לייבש את המים מתחת לפרקט ניתן לבחור בכל מיני שיטות כאשר אף אחת מהן לא מצריכה פירוק של הפרקט או עקירתו. 

כמו כן, במידה שאתם לא יודעים מה מקור הרטיבות, גם איתור נזילות מתבצע כיום מבלי לשבור את הרצפה ולחפש את מקור הנזילה. קיימים מכשירים טכנולוגיים שונים כמו מצלמה תרמית, מכשיר אקוסטי או חיישן גז, המאפשרים לאתר נזילות מבלי לשבור את הרצפה. יש לקחת בחשבון כי צריך להזמין לשם כך אנשי מקצוע שמתמחים בכך. 

ייבוש רטיבות פרקט על ידי הזרמת אוויר חם

אחת השיטות לייבוש רטיבות מתחת לפרקט היא על ידי מכונה שמזרימה אוויר חם מתחת לפרקט. מכונה זו פועלת למעשה כמו מייבש כביסה או פן גדול ומזרימה כמויות גדולות של אוויר חם למקום הרטיבות. כתוצאה מכך, המים הכלואים מתחת לפרקט מתאדים ומשתחררים דרך חריץ שנקדח מבעוד מועד בנקודה נוחה ברצפה. 

בשיטה זו אין צורך לעקור את הפרקט או לשבור את הרצפה והייבוש נעשה מתחת לפרקט. בסוף העבודה, על איש המקצוע לבדוק מה אחוזי הלחות מתחת לפרקט ובמידה שהם ברמה התקינה, העבודה הסתיימה. מכונות אלה פועלות במשך כמה ימים בבית, מבלי להפריע לשגרת החיים. 

ייבוש רטיבות פרקט על ידי הזרמת אוויר יבש

כמו המכונה שמזרימה אוויר חם, קיימות מכונות המזרימות אוויר יבש מתחת לפרקט. השימוש במכונות אלה נעשה במקרים בהם רוצים להימנע מהזרמת אוויר חם מחשש לגרימת נזק לפרקט או לשטיחים שמכסים אותו. במצב כזה ניתן להשתמש במכונה המזרימה אוויר יבש לרצפה, גורמת למים הכלואים מתחת לפרקט להתאדות ומשחררת אותם דרך חור שנקדח ישירות החוצה מהמבנה. 

ייבוש רטיבות פרקט על ידי מכונה השואבת את המים

אחת המכונות הקיימות מאפשרת את ייבוש המים הכלואים מתחת לפרקט באמצעות מכונה. המכונה פועלת ללא צורך בהרמת המרצפות או בשבירתם. בשיטה זו המכונה שואבת את המים הכלואים על ידי וואקום, ומייבשת אותם על ידי אמצעים שונים כמו מפוחי אוויר או הולכת חום. ייבוש רטיבות עם מכונה נחשב לשיטה אפקטיבית ונוחה מאוד. שיטה זו לא מצריכה לפרק את הפרקט או את המרצפות והבית נשאר כמו שהוא. יש לקחת בחשבון כי ייבוש רטיבות מתחת לפרקט עם מכונה לוקח זמן יחסית ממושך של מינימום שבועיים ועד כחודש וחצי. למרות שהמכונה נשארת בבית כל כך הרבה זמן היא לא תפריע לכם להתנהל בבית כרגיל, כיוון שהיא עובדת באופן שקט ויעיל במיוחד. 

קראו עוד: כמה זמן לוקח לחול מתחת לריצוף להתייבש?

מה החשיבות?

במידה שמצטברת רטיבות מתחת לפרקט שלכם, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לטפל בה באופן המהיר ביותר. במידה שרטיבות לא מטופלת במהירות היא עלולה לגרום לנזקים רבים. 

בראש ובראשונה, המים שמחלחלים למבנה עלולים לפגוע בבטון, בתשתיות המבנה, במערכת החשמל, בציוד שלכם, בריהוט של הבית ועוד. בסופו של דבר, ככל שהרטיבות לא תטופל הדבר יכול להוביל לכך שהמבנה יקרוס, מה שאף אחד לא רוצה שיקרה. 

בנוסף, רטיבות במבנה היא מסוכנת מאוד לבריאותכם. כאשר המים נשארים לאורך זמן בלי טיפול, הם עלולים לגרום להתפתחות של עובש במבנה. עובש הוא שם כללי לפטריות שגדלות במקומות לחים. העובש יכול לגרום לבעיות רבות במערכת הנשימה של האדם. בתחילה הדבר יבוא לידי ביטוי באלרגיה, נזלת, סינוסיטיס וכדומה. בהמשך ההחמרה תבוא לידי ביטוי בדלקת ריאות חמורה ובמקרים חמורים העובש עלול לגרום למוות. 

לכן, במידה שאתם מבחינים ברטיבות מתחת לפרקט, חשוב מאוד ליצור קשר עם איש מקצוע ולטפל ברטיבות במהירות האפשרית. 

על ידי מומחים

ייבוש רטיבות מתחת לפרקט נעשה על ידי חברות מקצועיות לייבוש מבנים. חשוב מאוד לוודא כי מדובר בחברה מקצועית עם ניסיון בתחום שתייבש את המבנה בצורה טובה וכי לא יישארו חלקים רטובים שעלולים לגרום לסכנות שציינו קודם. 

איתור נזילות

סוג הנזילה לאיתורטווח מחיריםהערות
נזילה בצנרתהחל מ-950 ש"ח
נזילה בקירותהחל מ-950 ש"ח
איתור נזילה עם מצלמה תרמיתהחל מ-850 ש"חשימוש יעיל בטכנולוגיה על מנת לגלות נזילות ללא צורך בשבירת קירות
נזילה בגגהחל מ-900 ש"ח
נזילה בחצרהחל מ-1100 ש"ח
איתור רטיבותהחל מ-1000 ש"חרטיבות בקירות חיצוניים, פנימיים, גגות או איתור מקור הלחות

בדיקות אינסטלציה

סוג הבדיקהטווח מחיריםהערות
בדיקת איטום קירותהחל מ-1,100 ש"חקירות חיצוניים
בדיקת איטום קירותהחל מ-900 ש"חקירות בתוך הבית
בדיקת איטום לגגהחל מ-25 ש"חמחיר למטר רבוע
בדיקת לחות החל מ-950 ש"ח
בדיקת צנרת ביובהחל מ-150 ש"ח

איתור נזילות בתוך שימוש בכלים טכנולוגיים - מחירון

סוג הכליטווח מחיריםהערות
שימוש במד לחץהחל מ-400 ש"חאיתור באמצעות מדידת לחץ
שימוש במערכת אקוסטיתהחל מ-1,350 ש"חאיתור באמצעות סאונד
שימוש במצלמה טרמיתהחל מ-1,150 ש"חאיתור באמצעות טמפרטורה
בהרבה מקרים חוסך שבירה מיותרת של קירות או הרמת מרצפות

צילום קווי ביוב

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
צילום קווי ביובהחל מ-1,450 ש"ח
איתור תשתיותהחל מ-2,100 ש"חתלוי בסוג התשתיות
תלוי בגודל התשתיות
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!