תיקון צנרת ללא הרס

לא תמצאו מחירים טובים יותר באינטרנט! נסו אותנו!

אז מה היה לנו בכתבה:

עד לפני כמה שנים תיקון צנרת היה מגיע יחד עם הרס רב שהיה גורר הוצאות מרבות. אך בזכות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ניתן להגיד כי המציאות השתנתה לבלי היכר. כיום ישנה אפשרות לבצע תיקון של צנרת בבית או בעסק מבלי להסב נזק בשום צורה. זה אולי נשמע לכם כמו אופציה דמיונית, אך היא בהחלט קיימת. מוטב כי תכירו את האפשרות הזאת לפני שתזמינו אינסטלטור אליכם לבית. תיקון צנרת ללא הרס תאפשר לכם להמשיך לשגרה מיד לאחר התיקון עצמו.

 

מתי נהוג לתקן צנרת?

את המומחים של תרמו פרו תיקוני צנרת תוכלו להזמין ממגוון רחב של סיבות. אך יש כמה סיבות שלא אמורות להשאיר לכם מקום לספק בהקשר הזה. ברוב המקרים התיקון של הצנרת יתבצע עקב תקלות המתגלות בזמן אמת. התקלות מופיעות בגלל בלאי טבעי של הצנרת שנשחקת ככל שעוברות השנים. לא תהיה לכם אפשרות להתמודד עם המציאות הזאת אלא רק להשלים איתה. אפשרות נוספת תהיה בגלל חדירת שורשים או אלמנטים חדרים למערכת הביוב. כתוצאה מחדירת השורשים והאלמנטים האחרים הביוב נהרס.

 

מתי אפשר לתקן צנרת ללא הרס?

תיקון צנרת ללא הרס נכון רק בהקשר של תיקון צנרת ביוב ולא צנרת אספקת מים. בו בזמן יהיה עליכם לוודא כי אתם מזמינים את האיש הנכון שיבצע את המשימה. תיקון של הצנרת יתאפשר במידה והבעיה לא תהיה מורכבת או מסובכת יתר על המידה. האינסטלטור שיגיע אליכם לבית יבחן את המצב מקרוב ויספק את התובנות שלו. ברוב המכריע של המקרים ניתן יהיה לבצע תיקון לצנרת מבלי להביא להרס משמעותי. אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו במצב שבו התיקון מביא לנזק חסר תקדים.

 

איך מתקנים צנרת מבלי להסב הרס?

כדי שתהיה אפשרות לתקן צנרת ללא הרס יהיה צורך להשתמש בציוד מתקדם. המומחים יגיעו אליכם לבית כדי לאבחן את המצב של הצנרת מקרוב ולבחון את הסיבה לבעיה. לאחר מכן מחדירים שרוול או אלמנט אחר שנועד כדי להחליף את התפקוד של הצנרת. על ידי החדרת שרוול ייעודי יהיה ניתן לפתור מנעד רחב של תקלות קיימות. נדגיש כי לכל תקלה יהיה את הדרכים הנכונות והמתאימות לתקן אותה. חברת תרמו פרו אינסטלציה וביובית תשמח להעניק לכם את התיקון בהתאמה אישית אליכם.

 

כמה עולה תיקון צנרת ללא הרס?

תיקון צנרת ביוב ללא הרס מחיר משתנה בהתאם לטיב הבעיה שאיתה מתמודדים. אם הבעיה תהיה מורכבת, מן הסתם יהיה קשה יותר לתקן אותה בצורה הולמת. אז כמה תאלצו לשלם כדי לתקן את הצנרת מבלי להביא להרס נוסף? התיקון הבסיסי יכול לנוע בין 2000 עד 3000 ש"ח, אך התיקונים האחרים יכולים לעבור את ה-10,000 ש"ח. בואו לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית מהמומחים של תרמו פרו אינסטלציה וביובית.

איתור נזילות

סוג הנזילה לאיתורטווח מחיריםהערות
נזילה בצנרתהחל מ-950 ש"ח
נזילה בקירותהחל מ-950 ש"ח
איתור נזילה עם מצלמה תרמיתהחל מ-850 ש"חשימוש יעיל בטכנולוגיה על מנת לגלות נזילות ללא צורך בשבירת קירות
נזילה בגגהחל מ-900 ש"ח
נזילה בחצרהחל מ-1100 ש"ח
איתור רטיבותהחל מ-1000 ש"חרטיבות בקירות חיצוניים, פנימיים, גגות או איתור מקור הלחות

בדיקות אינסטלציה

סוג הבדיקהטווח מחיריםהערות
בדיקת איטום קירותהחל מ-1,100 ש"חקירות חיצוניים
בדיקת איטום קירותהחל מ-900 ש"חקירות בתוך הבית
בדיקת איטום לגגהחל מ-25 ש"חמחיר למטר רבוע
בדיקת לחות החל מ-950 ש"ח
בדיקת צנרת ביובהחל מ-150 ש"ח

איתור נזילות בתוך שימוש בכלים טכנולוגיים - מחירון

סוג הכליטווח מחיריםהערות
שימוש במד לחץהחל מ-400 ש"חאיתור באמצעות מדידת לחץ
שימוש במערכת אקוסטיתהחל מ-1,350 ש"חאיתור באמצעות סאונד
שימוש במצלמה טרמיתהחל מ-1,150 ש"חאיתור באמצעות טמפרטורה
בהרבה מקרים חוסך שבירה מיותרת של קירות או הרמת מרצפות

צילום קווי ביוב

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
צילום קווי ביובהחל מ-1,450 ש"ח
איתור תשתיותהחל מ-2,100 ש"חתלוי בסוג התשתיות
תלוי בגודל התשתיות
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!