שאיבת מים מתחת לריצוף מחיר

לא תמצאו מחירים טובים יותר באינטרנט! נסו אותנו!

אז מה היה לנו בכתבה:

שאיבת מים מתחת לריצוף מחירשאיבת מים מתחת לריצוף נדרשת כאשר יש רטיבות תת רצפתית. במצב כזה לא ניתן לטפל ברטיבות בקלות ויש להיעזר במכונה מתאימה. מכונה זו תשאב את המים הכלואים מתחת לריצוף ותייבש את האזור הרטוב. מה התהליך כולל וכמה זה עולה? המאמר הבא בשבילכם. 

שאיבת מים מתחת לריצוף מחיר- מתי נצטרך?

ישנם מקרים בהם יש מים מתחת לריצוף. לדוגמא, אם יש פיצוץ בצנרת, יכולים להיות מים שנכלאים מתחת לריצוף של הבית ולא מצליחים להתאדות או להתנקז. בעקבות כך המים הכלואים נספגים במצע מתחת לרצפה ובהמשך גם מחלחלים לקירות הבית. כאשר זה קורה, הרטיבות נשמרת ועלולה לגרום לנזקים חמורים למבנה ואף לבריאות של השוהים במבנה.

מים מתחת לריצוף עלולים לגרום נזקים חמורים לבטון, לתשתיות הבית, למערכת החשמל, לציוד, לרהיטים וכיוצא בזה. בנוסף, בעקבות הרטיבות עלולים להתפתח טחב ופטריות שמסכנים את הבריאות באופן משמעותי. במצב כזה יש לבצע שאיבת מים מתחת לריצוף במהירות האפשרית על מנת למנוע התפתחות של הנזקים והחמרתם. 

שאיבת מים מתחת לריצוף מחיר- כיצד מתבצע?

שאיבת מים מתחת לריצוף מתבצעת על ידי מכונה מתאימה שנקראת יבשן. בעבר, היה ניתן לייבש את המים מתחת לריצוף רק באופן טבעי על ידי פתיחה של חלק מהמרצפות. כאשר מבצעים שאיבת מים מתחת לריצוף על ידי יבשן לא צריך לעקור מרצפות ולא גורמים נזק לבית, לקירות הבית או לרצפת הבית.

לפני שמתחילים בביצוע שאיבת מים מתחת לריצוף חורצים חור על ידי היבשן לבדיקת רמת הלחות. החור שנחרץ על ידי היבשן לצורך בדיקת לחות, ישמש גם להחדרת זרועות יניקת ואקום. הזרועות האלה למעשה ישאבו החוצה את כל המים מתחת לריצוף. קיימים סוגים שונים של מכונות. בחלק מהם, מלבד אפשרות שאיבת מים מתחת לריצוף, קיימים גם מפיצי חום או מפוחי אוויר שמאפשרים אידוי וייבוש של הלחות הכלואה. 

מדובר בתהליך שלוקח זמן ממושך יחסית, בהתאם לסוג המצע, גודל הרצפה, צורת הבנייה ולאחוזי הרטיבות. מצע סומסום הוא מצע אוורירי יחסית שמתייבש מהיר יחסית. לעומת זאת, מצע חול הוא מצע דחוס יותר שנוטה לספוח מים ולכן לוקח לו זמן רב יותר להתייבש. באופן ממוצע שאיבת מים מתחת לריצוף על מצע סומסום תארך בין שבועיים לשלושה שבועות ואילו על מצע חול השאיבה תארך בין שלושה לחמישה שבועות. עם זאת, מדובר במכונה שקטה שלא מפריעה לנהל שגרת יום יום בבית. 

שאיבת מים מתחת לריצוף מחיר- החשיבות של בדיקת לחות

התקן הישראלי קובע את רמת הלחות המותרת בתשתיות השונות. לדוגמא, במידה שהריצוף שלכם מונח על מצע סומסום תת רצפתי, רמת הלחות המותרת תהיה 6%. לעומת זאת, במידה שהריצוף מונח על מצע חול, רמת הלחות המותרת תהיה 3%. כך גם לגבי קירות הבית, הבטון ועוד. במידה שרמת הלחות עברה את הרמה המותרת היא עלולה לגרום לנזקים חמורים למבנה. במצב כזה יש לבצע שאיבת מים מתחת לריצוף. 

לכן, על מנת לבצע שאיבת מים מתחת לריצוף חשוב מאוד קודם כל לבצע בדיקת לחות על מנת להבין מה רמת הלחות מתחת לריצוף. לשם כך יש להיעזר במכונת הייבוש שנקראת יבשן. היבשן יחרוץ חור קטן ברצפות (מבלי להרים אותן או לשבור אותן). דרך החור יוחדרו זרועות שידגמו את החול התת רצפתי. את דגימת החול ישלחו למעבדה שם יבדקו את רמת הלחות במצע. 

שימו לב שחשוב מאוד לבצע בדיקת לחות גם אחרי ביצוע שאיבת מים מתחת לריצוף. בסיום התהליך, איש המקצוע יבצע בדיקה נוספת של אחוזי הלחות מתחת לריצוף על מנת לוודא שהם אכן עומדים בתקן. במידה שהלחות ירדה מתחת לתקן המקסימלי איש המקצוע יסגור את החור בריצוף שלכם ואז יוכל לתקן את הנזקים שנגרמו למבנה, לחטא את הבית מפני עובש במקרה הצורך ולהשיב את הבית לקדמותו. 

שאיבת מים מתחת לריצוף מחיר- החשיבות של איתור מקור הרטיבות

לפני שמתחילים בשאיבת מים מתחת לריצוף ואפילו בבדיקת רמת הלחות, חשוב מאוד לאתר את מקור הרטיבות. על מנת לטפל בבעיה באופן מוחלט מבלי שתחזור על עצמה ותמשיך לגרום נזקים למבנה יש לאתר את המקור שלה. 

על מנת לאתר את מקור הרטיבות יש לבצע בדיקות שונות ולהשתמש בכלים שונים. לשם כך יש להזמין איש מקצוע שמתמחה באיתור נזילות. איש המקצוע ייעזר בכלים שונים בהם מצלמה תרמית, חיישן גז, או מכשיר אקוסטי. רק לאחר איתור מקור הרטיבות נוכל לטפל במקור הבעיה ולמנוע חזרה שלה. 

שאיבת מים מתחת לריצוף מחיר- החשיבות של בחירת חברה

כאשר יש צורך בשאיבת מים מתחת לריצוף הדבר הראשון שיש לעשות הוא לפנות לחברה מתאימה שמתמחה באיתור נזילות ובשאיבת מים מתחת לריצוף. חשוב מאוד לבחור בחברה אמינה, מקצועית ומנוסה שמחזיקה אנשי מקצוע איכותיים ותעניק לכם שירות אפקטיבי. 

קיימות חברות רבות שמעניקות שירות שאיבת מים מתחת לריצוף ולכן חשוב לברר כי מדובר בחברה אמינה, מקצועית ובעלת ניסיון. בררו שהחברה עובדת עם מכשירים טובים ושהיא תעניק לכם ייעוץ וליווי לאורך הדרך. כמו כן, שימו לב שאתם מעסיקים חברה שמתמחה בשאיבת מים מתחת לריצוף, בתיקונים, באיטום, בשאיבת מים ובייבוש מבנים. כך תוכלו להיות בטוחים שהבעיה שלכם תקבל מענה יעיל ומקצועי. 

שאיבת מים מתחת לריצוף מחיר- אז כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה שאיבת מים מתחת לריצוף מאחר שהמחיר תלוי בגורמים שונים כמו כמות המים, אופן ההתפשטות של המים, כמות הזמן שייקח לייבש אותם ועוד. 

המחיר לשאיבת מים מתחת לריצוף ייקבע לפי מטר רבוע כאשר המחיר הממוצע נע בין 80 ל-130 שקלים למטר רבוע. בחללים קטנים שמגיעים עד 20 מטר רבוע, המחיר ייקבע באופן גלובלי. כמו כן בדרך כלל ייקבעו עלות ייבוש מינימלית שמתחילה בדרך כלל מ-2,000 שקלים. 

איתור נזילות

סוג הנזילה לאיתורטווח מחיריםהערות
נזילה בצנרתהחל מ-950 ש"ח
נזילה בקירותהחל מ-950 ש"ח
איתור נזילה עם מצלמה תרמיתהחל מ-850 ש"חשימוש יעיל בטכנולוגיה על מנת לגלות נזילות ללא צורך בשבירת קירות
נזילה בגגהחל מ-900 ש"ח
נזילה בחצרהחל מ-1100 ש"ח
איתור רטיבותהחל מ-1000 ש"חרטיבות בקירות חיצוניים, פנימיים, גגות או איתור מקור הלחות

בדיקות אינסטלציה

סוג הבדיקהטווח מחיריםהערות
בדיקת איטום קירותהחל מ-1,100 ש"חקירות חיצוניים
בדיקת איטום קירותהחל מ-900 ש"חקירות בתוך הבית
בדיקת איטום לגגהחל מ-25 ש"חמחיר למטר רבוע
בדיקת לחות החל מ-950 ש"ח
בדיקת צנרת ביובהחל מ-150 ש"ח

איתור נזילות בתוך שימוש בכלים טכנולוגיים - מחירון

סוג הכליטווח מחיריםהערות
שימוש במד לחץהחל מ-400 ש"חאיתור באמצעות מדידת לחץ
שימוש במערכת אקוסטיתהחל מ-1,350 ש"חאיתור באמצעות סאונד
שימוש במצלמה טרמיתהחל מ-1,150 ש"חאיתור באמצעות טמפרטורה
בהרבה מקרים חוסך שבירה מיותרת של קירות או הרמת מרצפות

צילום קווי ביוב

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
צילום קווי ביובהחל מ-1,450 ש"ח
איתור תשתיותהחל מ-2,100 ש"חתלוי בסוג התשתיות
תלוי בגודל התשתיות
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!