כיצד לבחור שירות ביובית אמין?

לא תמצאו מחירים טובים יותר באינטרנט! נסו אותנו!

אז מה היה לנו בכתבה:

תקלות המתרחשות במערכות הביוב הן דבר שבשגרה בדירות ובבניינים רבים. הרי בסופו של יום, אין משפחה אחת בישראל שלא נהנית מתשתית טובה ורחבה של מערכת ביוב מצוינת. מה שכולנו מצפים שיהיה לנו בעולם החדש, המתקדם בו אנחנו חיים.

אבל, כאמור, אין מין הנמנע כי מפעם לפעם יתרחשו תקלות כאלו ואחרות שידרשו מאיתנו להגיב להן בהתאם. מה שאנחנו לא תמיד יודעים הוא שמערכת הביוב דומה במשהו לזרימה והיאספות של נחלים. בשלב הראשון הביוב יוצא מצינור קטן המחובר לאחד מאגני הניקוז בבית. זה יכול להיות הכיור באמבטיה או הניאגרה בשירותים. לאחר מכן, הצינור הזה ממשיך ומתחבר לצינור גדול יותר, שם מתאספים מים מלוכלים המגיעים מכמה נקודות שונות בבית. באופן כזה מתנקזים עוד ועוד קווי ביוב עד שהם מגיעים למקומות איסוף מרכזיים. אלו יכולים להיות בפתחי דירות בניינים או במקומות ציבוריים.

סתימה של מערכת הביוב היא אחת התקלות הנפוצות ביותר המוכרות לנו. סתימה של מערכת הביוב מתרחשת באחד משני מקרים. הראשון, כאשר עודף שומנים מתנקז אל תוך מערכת הביוב ומייצרת שכבת שומן העוטפת את צידי הצינורות באופן כזה המביא לסתימה של הצינור. האפשרות השניה היא כאשר חומרים גדולים זורמים לתוך המערכת שתפקידה העיקרי הוא להעביר מים ולא חומרים אחרים, כדוגמת טישו, מגבונים, מוצרי היגינה נשית ועוד. אלו גם כן יכולים להביא לסתימה בה יש לטפל במהירות.

מה התפקיד של ביובית

ביובית היא משאית גדולה לה מחובר צינור המבצע פעולה שלמעשה מושכת באגרסיביות את כל הטמון במערכת הביוב. המטרה היא כמובן לפתוח את הסתימה באופן כזה שיאפשר לנוזלים להמשיך לנוע בבטחה לאורך הצינור.

ביובית, היא למעשה סוג של 'פומפה' על גלגלים. כאשר היא מיועדת לאגני ניקוז גדולים יחסית. שכן, אף אחד מאיתנו לא מצפה שאת מערכת הביוב העירונית תתקן פומפה פשוטה אותה אנו יכולים לרכוש בכמה שקלים בודדים בחנות לחומרי בניין.


איך בוחרים את השירות הנכון

משום שמדובר על פרוצדורה שלא רק עולה כסף אלא יכולה לפגוע במהלך יומם של התושבים. שכן, כאשר אנחנו מבצעים ניקוז באמצע רחוב ראשי לדוגמא, אנו יכולים לצפות כי הדבר יביא להיווצרות של פקקים וכיוצא באלו. לכן, חשוב מאוד שהפעולה הזו תיעשה פעם אחת. שאנשי המקצוע הרלוונטיים יתנו את השירות באירוע אחד ולא יחזרו לבצע את הפעולה שוב ושוב.

על מנת להבטיח שכך יהיה חשוב לשמוע המלצות, לדבר עם בעלי המקצוע לפני שהם מגיעים למקום האירוע ולעשות סקר שוק שעזור לכם לבחור נכון את השירות המתאים לכם במיוחד.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר. אנחנו מאמינים כי ביחד נוכל לתת פתרונות מעשיים וטובים עבור הצרכים שלכם וצרכיהם של תושבי הבניין או השכונה על פי הצורך.

איתור נזילות

סוג הנזילה לאיתורטווח מחיריםהערות
נזילה בצנרתהחל מ-950 ש"ח
נזילה בקירותהחל מ-950 ש"ח
איתור נזילה עם מצלמה תרמיתהחל מ-850 ש"חשימוש יעיל בטכנולוגיה על מנת לגלות נזילות ללא צורך בשבירת קירות
נזילה בגגהחל מ-900 ש"ח
נזילה בחצרהחל מ-1100 ש"ח
איתור רטיבותהחל מ-1000 ש"חרטיבות בקירות חיצוניים, פנימיים, גגות או איתור מקור הלחות

בדיקות אינסטלציה

סוג הבדיקהטווח מחיריםהערות
בדיקת איטום קירותהחל מ-1,100 ש"חקירות חיצוניים
בדיקת איטום קירותהחל מ-900 ש"חקירות בתוך הבית
בדיקת איטום לגגהחל מ-25 ש"חמחיר למטר רבוע
בדיקת לחות החל מ-950 ש"ח
בדיקת צנרת ביובהחל מ-150 ש"ח

איתור נזילות בתוך שימוש בכלים טכנולוגיים - מחירון

סוג הכליטווח מחיריםהערות
שימוש במד לחץהחל מ-400 ש"חאיתור באמצעות מדידת לחץ
שימוש במערכת אקוסטיתהחל מ-1,350 ש"חאיתור באמצעות סאונד
שימוש במצלמה טרמיתהחל מ-1,150 ש"חאיתור באמצעות טמפרטורה
בהרבה מקרים חוסך שבירה מיותרת של קירות או הרמת מרצפות

צילום קווי ביוב

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
צילום קווי ביובהחל מ-1,450 ש"ח
איתור תשתיותהחל מ-2,100 ש"חתלוי בסוג התשתיות
תלוי בגודל התשתיות
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!