ייבוש רטיבות בדירה

לא תמצאו מחירים טובים יותר באינטרנט! נסו אותנו!

אז מה היה לנו בכתבה:

ייבוש רטיבות בדירהייבוש רטיבות בדירה היא נושא מרכזי לבעלי נכסים רבים לקראת החורף ובכלל. הסיבה לכך היא, שנוכחות של לחות עלולה לגרום לצמיחת עובש, חיידקים וטחב. מערכות חום הן דרך אחת לייבש נכסים ביעילות, כאשר ישנן גם שיטות ביתיות שנחשבות פחות מומלצות. למשל, לנסות לייבש עם פן לשיער. 

מערכות חימום תת רצפתי מופעלות בדרך כלל בבתים ובבניינים מסחריים עם רצפות בטון או רצפות עץ. בימינו הטכנולוגיים, ישנן דרכים רבות לייבש חלל לח בבית. עם זאת, הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות מערכות חימום שניתן להפעיל בנכס בקלות. ובכל זאת, ישנם מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר אתה שוקל להפעיל מערכת חימום תת רצפתי בבית שלך. כדאי לקחת בחשבון את העלות, כמה זמן ייקח הייבוש ואיזה סוג מערכת חימום תרצו.

מדוע ייבוש תת רצפתי הוא רעיון פופולארי? 

ייבוש תת רצפתי הוא פתרון פופולרי להורדת רמות הלחות בדירה. זה יכול להיעשות על ידי חימום או שליטה במיזוג האוויר במשך מס' שעות. מאמר זה דן במה לשקול בעת בחירת מערכת חימום תת רצפתי, כולל גורמים כמו עלות, תחזוקה והתקנה. אבל יחד עם מאמר זה ולמרות שהוא מקיף, הקפידו לקבל חוות דעת של מקצועני ייבוש רטיבות בדירה. 

ייבוש תת רצפתי במערכות חום הוא אופציה פופולרית לסילוק עודפי לחות בדירות וסילוק ריחות רעים. ייבוש תת רצפתי הוא דרך פשוטה ויעילה למנוע עובש, טחב ובעיות אחרות הקשורות ללחות במהלך חודשי החורף. ולפני שתשאלו, כן, ייבוש תת רצפתי חיוני לחורף. 

כיצד מבצעים ייבוש רטיבות בדירה 

ייבוש תת רצפתי יכול להתבצע באמצעות מסיר לחות או מאוורר פליטת אוויר, מערכות חום ועוד. זה יכול להיעשות גם על ידי שימוש במכשיר אדים, שעובד הכי טוב כשהוא ממוקם בחדר האמבטיה, מכיוון שהוא לא צריך להתמודד עם טמפרטורות קרות. לרוב, כל שיטה שאינה כוללת מערכות חום – תהיה פחות אפקטיבית. 

בחורף, נוכחות של לחות בדירה שלך יכולה להיות בעיה גדולה. הסיבה לכך היא שאוויר לח לא יכול לברוח מהחדר וזה יוביל בסופו של דבר לעובש וטחב. הפתרון הטוב ביותר לבעיה זו הוא מערכת חימום תת רצפתי. מערכות אלו יכולות לייבש את האוויר ולהשאיר את הבית יבש בחורף.

האם צריך לבצע איטום לאחר ייבוש רטיבות בדירות? 

פעולת האיטום היא פעולה משלימה לתהליך ייבוש הלחות. זה משמש לעתים קרובות בשילוב עם תהליך זה, אבל זה יכול להתבצע גם לבד. מטרת פעולה זו היא למנוע כניסת מים למבנה, גם לאחר הוצאת הרטיבות ממנו. בסופו של דבר, רטיבות יכולה להוות בעיה עבור אנשים רבים בחורף. זה נושא שקשור בעיקר לבידוד ואיטום הבניין. על מנת להפחית את רמות הלחות, יש צורך לאטום את הקירות והרצפות. 

חשוב להבין כי ייבוש לחות בפעולת הדירה אינו מוגבל רק לייבוש חדרים ואזורי מגורים, אלא כולל גם איטום קירות ורצפות, גגות, מרפסות, מרתפים ועוד. על מנת להפחית את הסיכון לחדירת רטיבות, רצוי גם לבצע פעולת איטום מקיפה. ואם לא לאטום את כל הבית מחדש (כי זה יקר), אז לפחות לבצע בדיקת איטום לקראת החורף הקר והרטוב. 

כיצד נקבע מחיר ייבוש רטיבות בדירה 

מחיר ייבוש הרטיבות בדירה יכול להיות מושפע ממספר גורמים. גורמים אלו כוללים את גודל הדירה, רמת הלחות והאם יש חלונות או אין, סוגי מערכות החום שמשתמשים בהם, האם יש צורך לפרק את הריצוף ועוד. עלות ייבוש הדירה היא בערך 20 ₪ – 55 ₪  למטר מרובע, אבל מחיר זה משתנה ממקרה למקרה ומחברה לחברה. 

מחיר תהליך הייבוש תלוי בהמון גורמים, ביניהם גודל הדירה ומספר החדרים, האם יש צורך לטפל בהסרת עובש, סילוק ריחות רעים ועוד. במובן מסוים, כמות הלחות באוויר היא שמשפיעה על המחיר של ייבוש תת רצפתי. ככל שיש יותר לחות באוויר ורטיבות בדירה, כך יעלה יותר לייבש את הדירה.

טיפים למציאת חברת ייבוש רטיבות בדירות 

  1. חפשו חברה עם אתר אינטרנט אמין ושמכיל בתוכו הרבה מידע חשוב. 
  2.  חפשו חברה שיש לה ביקורות טובות באינטרנט.
  3. חפשו חברת ייבוש תת רצפתי שיש לה ביקורות טובות במדיות החברתיות. 
  4. תאתרו חברת ייבוש רטיבות בדירה המספקת רשימת לקוחות ממליצים. 
  5. תנסו לאתר חברות עם תמחור ושירותים ברורים המוצעים באתר האינטרנט בשקיפות מלאה. 
  6. יהיה עדיף לאתר חברות שיש להן משרד קרוב אליכם (גאוגרפית). 
  7. חשוב לבצע השוואת מחירים בין חברות ייבוש תת רצפתי. 
  8. אל תשכחו לחפש חברת ייבוש רטיבות בדירות שמספקת אחריות על העבודה. 
  9. תחפשו חברת ייבוש תת רצפתי שמוכנה לעבוד אך ורק תחת חוזה התקשרות וחוזה עבודה. 
  10. תבדקו עם מכרים וחברים, האם הם מכירים חברות ייבוש רטיבות שיכולות לעזור לכם. 

בשורה התחתונה, אתה יכול למצוא הרבה חברות באינטרנט שמציעות לייבש את הבית או הדירה שלך. אבל, לפני שאתה שוכר אותם, אתה צריך לדעת איך למצוא את החברה הטובה ביותר עבור הצרכים שלך. עקבו אחר הטיפים והדגשים שהבאנו כאן בפניכם כדי לעשות זאת בהצלחה. 

איתור נזילות

סוג הנזילה לאיתורטווח מחיריםהערות
נזילה בצנרתהחל מ-950 ש"ח
נזילה בקירותהחל מ-950 ש"ח
איתור נזילה עם מצלמה תרמיתהחל מ-850 ש"חשימוש יעיל בטכנולוגיה על מנת לגלות נזילות ללא צורך בשבירת קירות
נזילה בגגהחל מ-900 ש"ח
נזילה בחצרהחל מ-1100 ש"ח
איתור רטיבותהחל מ-1000 ש"חרטיבות בקירות חיצוניים, פנימיים, גגות או איתור מקור הלחות

בדיקות אינסטלציה

סוג הבדיקהטווח מחיריםהערות
בדיקת איטום קירותהחל מ-1,100 ש"חקירות חיצוניים
בדיקת איטום קירותהחל מ-900 ש"חקירות בתוך הבית
בדיקת איטום לגגהחל מ-25 ש"חמחיר למטר רבוע
בדיקת לחות החל מ-950 ש"ח
בדיקת צנרת ביובהחל מ-150 ש"ח

איתור נזילות בתוך שימוש בכלים טכנולוגיים - מחירון

סוג הכליטווח מחיריםהערות
שימוש במד לחץהחל מ-400 ש"חאיתור באמצעות מדידת לחץ
שימוש במערכת אקוסטיתהחל מ-1,350 ש"חאיתור באמצעות סאונד
שימוש במצלמה טרמיתהחל מ-1,150 ש"חאיתור באמצעות טמפרטורה
בהרבה מקרים חוסך שבירה מיותרת של קירות או הרמת מרצפות

צילום קווי ביוב

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
צילום קווי ביובהחל מ-1,450 ש"ח
איתור תשתיותהחל מ-2,100 ש"חתלוי בסוג התשתיות
תלוי בגודל התשתיות
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!