ייבוש רטיבות בבית

לא תמצאו מחירים טובים יותר באינטרנט! נסו אותנו!

אז מה היה לנו בכתבה:

ייבוש רטיבות בביתצריכים ייבוש רטיבות בבית? ישנם גורמים מסוימים שקובעים איזה סוג של שיטת ייבוש היא הטובה ביותר עבור הבית במקרה של רטיבות. גורמים אלה כוללים את הגודל והצורה של הבית וסוג המרצפות, סוג וכמות הלחות בבית שלך וכמה זמן יש לך כדי לייבש את הבית (רמת הדחיפות), תלוי במקור הרטיבות ועוד.

מערכות ייבוש תת רצפתי או ייבוש לחות, פועלות על ידי שליחת חום לתוך הריצוף שלך ומזרימות אותו בכל החדר. זה עוזר עם בקרת טמפרטורה, מפחית את רמות הלחות ומונע צמיחת עובש. ייבוש רטיבות בבית או לחות, הוא תהליך שמסיר לחות מהאוויר בבית הנוצרת כתוצאה ממרצפות ספוגות נוזלים. תהליך זה יכול להיעשות עם מסיר לחות או באמצעות מאוורר, מערכות חימום עוצמתיות ועוד.  

במקרים רבים יהיה צורך ראשית לבצע שאיבה 

במקרה של ייבוש רטיבות בבית, בפעמים רבות מוציאים את המים מהקרקע באמצעות משאבה ולאחר מכן מעבירים אותם למקום אחר. חשוב לזכור, רטיבות עלולה לגרום נזק מבני לבית שלך אם לא בודקים את הבעיה ומסדרים אותה.

לחות יכולה גם לגרום לעובש וטחב אשר גם מזיקים לבריאות וגם יכולים לגרום לאלרגיות. מערכות חימום תת רצפתי נהדרות לשמירה על ביתך יבש ובריא, מכיוון שהן מזרימות אוויר חם מתחת לרצפה שלך, שם הן מייבשות באופן טבעי את כל הלחות העודפת שעלולה להיות קיימת.

למה יכולה לגרום רטיבות אם לא מטופלת?

רטיבות גורמת להרבה בעיות בבתים. זה יכול לגרום לעובש ולבעיות בריאותיות אחרות. כמו כן, זה יכול לגרום גם לנזק לריצוף ולקירות. הדרך הטובה ביותר למנוע את הישארות הלחות בביתך היא באמצעות מסיר לחות או מערכות ייבוש רטיבות בבתים. 

זכרו, רטיבות עלולה לגרום לרצפה להחליק ועלולה לגרום לסדקים במרצפות. חשוב לייבש אותה בהקדם האפשרי אם אתה רוצה שהרצפה שלך תהיה בטוחה. במובן זה, הפעולה של ייבוש רטיבות במרצפות היא הכרחית מבחינה בטיחותית. 

חשוב לפעול מהר כאשר מגלים רטיבות בבית 

כאמור, רטיבות עלולה לגרום להרבה בעיות לבעלי בתים כמו אריחים סדוקים, רצפות חלקות וצמיחת עובש. הדרך הטובה ביותר למנוע בעיות אלו היא על ידי ייבוש הלחות בהקדם האפשרי. רטיבות נמצאת לעתים קרובות מתחת לאריחים ועלולה לגרום לעובש, טחב וריקבון. 

הפתרון לבעיה זו הוא ייבוש הרצפה שחייב להתבצע כמה שיותר בסמוך למקרה הרטיבות. מיד לאחר שאתם מתקנים את מקור הרטיבות והתקלה, יהיה חשוב להזמין חברת ייבוש מרצפות בבית.מה עוד חשוב לדעת? המשיכו לקרוא!

ממה נגרמת רטיבות מתחת למרצפות? 

רטיבות יכולה להיגרם ממספר מקורות כגון לחות, עיבוי, גשם/שלג בירושלים ובצפון, חדירת אדמה וחלחולי מי תהום, צנרת או מתקני אינסטלציה דולפים, או אפילו רק משימוש יומיומי של מים החודרים עקב עבודת איטום מרצפות לא מוצלחת. 

חדירת קרקע מתרחשת כאשר מים מחלחלים לתוך בניין דרך סדקים ביסודות או בקירות, הגורמים לרטיבות במרתפים או בחללים שונים ומובלים בסופו של דבר מתחת לריצוף. צינורות דולפים גם יכולים לגרום לרטיבות והצורך בשירות של ייבוש רטיבות בבית ועוד. 

האם צריך לבצע עבודת איטום לאחר ייבוש רטיבות בבית?

התשובה לשאלה זו היא כן, אבל זה תלוי בסוג החומר ובמשטח. אם יש לכם רצפת עץ, בהחלט כדאי לאטום אותה. תהליך זה לא רק גוזל זמן, אלא גם מבולגן ומצריך את הידיים המקצועיות של חברת איטום לאחר ייבוש רטיבות בבית. באופן כללי, ניתן לפתור את בעיית הרטיבות על ידי שיטות איטום מסוימות. עם זאת, אם הרטיבות נמצאת בצנרת הביוב או סדקים בצנרת תשתית המים, הדבר ידרוש איטום וייבוש תת רצפתי לאחר תיקון האינסטלציה ההכרחי. 

בחורף, אנשים רבים מדווחים על בעיות של איטום, רטיבות בבית, נזילות והצפות למיניהן. לכן חשוב לפתור את הסוגיות האלו כבר בקיץ ולהיות מוכנים לעונה הגשומה. ממש במהרה ובלי שתשימו לב, רטיבות עלולה לחלחל לצנרת הבית שלך במהלך החורף ולגרום לנזק. כדי למנוע את זה, כדאי להשתמש במערכת ייבוש תת רצפתי. מערכות אלו מיועדות לסלק עודפי מים מהאוויר ובעלות מאוורר שמזרים אוויר דרך יחידת חימום ייעודית.

מה קורה כשיש רצפות אריחים ורטיבות באלו?

רטיבות יכולה להיות בעיה בבתים שיש להם רצפות אריחים. הדרך היחידה למנוע מלחות לחלחל לרצפה היא באמצעות הפעלת ייבוש תת רצפתי. בין אם אריחים או סוג אחר של מרצפות, חשוב לייבש רטיבות מסוג זה כמה שיותר בהקדם. אם לא, עובש יכול לגדול וזה יכול להוות סכנה בריאותית. לכן, מומלץ להזמין חברה מנוסה שתבצע את העבודה ביעילות ובמקצועיות.

חברה מנוסה תוכל להעניק לכם ייעוץ מקצועי כיצד לייבש רטיבות ולמנוע צמיחת עובש בביתכם. לחברה זו צריך להיות גם מוניטין חזק בשוק ובעל רקורד מוכח של הצלחה. בשורה התחתונה, רטיבות עשויה להיות הבעיה הנפוצה ביותר איתה מתמודדים בעלי בתים. זה נכון במיוחד עבור אלה שגרים באזורים עם אקלים רטוב. אם אתם רוצים לייבש רטיבות מתחת לרצפה שלכם, יהיה חשוב לקבל סיוע מקצועי עם הנושא. 

איתור נזילות

סוג הנזילה לאיתורטווח מחיריםהערות
נזילה בצנרתהחל מ-950 ש"ח
נזילה בקירותהחל מ-950 ש"ח
איתור נזילה עם מצלמה תרמיתהחל מ-850 ש"חשימוש יעיל בטכנולוגיה על מנת לגלות נזילות ללא צורך בשבירת קירות
נזילה בגגהחל מ-900 ש"ח
נזילה בחצרהחל מ-1100 ש"ח
איתור רטיבותהחל מ-1000 ש"חרטיבות בקירות חיצוניים, פנימיים, גגות או איתור מקור הלחות

בדיקות אינסטלציה

סוג הבדיקהטווח מחיריםהערות
בדיקת איטום קירותהחל מ-1,100 ש"חקירות חיצוניים
בדיקת איטום קירותהחל מ-900 ש"חקירות בתוך הבית
בדיקת איטום לגגהחל מ-25 ש"חמחיר למטר רבוע
בדיקת לחות החל מ-950 ש"ח
בדיקת צנרת ביובהחל מ-150 ש"ח

איתור נזילות בתוך שימוש בכלים טכנולוגיים - מחירון

סוג הכליטווח מחיריםהערות
שימוש במד לחץהחל מ-400 ש"חאיתור באמצעות מדידת לחץ
שימוש במערכת אקוסטיתהחל מ-1,350 ש"חאיתור באמצעות סאונד
שימוש במצלמה טרמיתהחל מ-1,150 ש"חאיתור באמצעות טמפרטורה
בהרבה מקרים חוסך שבירה מיותרת של קירות או הרמת מרצפות

צילום קווי ביוב

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
צילום קווי ביובהחל מ-1,450 ש"ח
איתור תשתיותהחל מ-2,100 ש"חתלוי בסוג התשתיות
תלוי בגודל התשתיות
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!