השכרת יבשנים באור יהודה לייבוש חול מתחת לריצוף ללא פירוק

לא תמצאו מחירים טובים יותר באינטרנט! נסו אותנו!

אז מה היה לנו בכתבה:

הצטברות של לחות מתחת לריצוף היא אינה תופעה שכיחה, אך כשהיא אכן מתרחשת, יש לה את הפוטנציאל לגרום לנזק רב, גם למבנה וגם לאיכות החיים בו. במקרים אלה, המטרה היא מן הסתם לספוג את הלחות העודפת ולחדש את איטום הריצוף, אבל האם לשם כך יש לפרק את כל אריחי הריצוף במבנה? האם ישנה דרך לספוג את הלחות מהחול שמתחת לריצוף בכל שטח המבנה, מבלי לפרק את הריצוף? כיצד עובדים ומהם העקרונות שעליהם מבוססת פעולתם של יבשנים? מי מספק שירות השכרת יבשנים באור יהודה? על שאלות אלו ועוד, תוכלו למצוא את התשובות ממש כאן בשורות הבאות.

 

 

הצטברות לחות ורטיבות בחול שמתחת לריצוף – איך זה קורה?השכרת יבשנים באור יהודה לייבוש חול מתחת לריצוף ללא פירוק

ככלל, החלל שמתחת לריצוף הבית הוא חלל שאמור להיות אטום לחלוטין לחדירת מים מכל כיוון אפשרי. יחד עם זאת, רמת איטום כזאת, אם היא מושגת, יכולה לשרוד למשך שנים ספורות לאחר בניית המבנה. לאורך זמן, שכבות האיטום השונות מתחילות להישחק ועל אף שהן עדיין מספקות עמידות גבוהה מפני חדירת לחות ולרוב גם מים, מידת הרגישות שלהן למקרי קיצון עולה בצורה משמעותית. מקרי קיצון הם מקרים בהם כמות גדולה של מים יוצרת מגע עם הריצוף או עם חלקו התחתון של החלל התת רצפתי. הנוכחות הגבוהה של מים יוצרת רוויה של שכבות האיטום ובסופו של דבר המים מתחילים לחדור פנימה ולהיספג בחול, למלא חללים ריקים ופשוט להתפשט במרחב. הבעיה המרכזית היא שמים שנכנסו אל תוך החלל התת רצפתי כבר לא יוכלו לצאת משם באופן עצמאי. המקום אינו חשוף לשמש או לאוויר הפתוח ולכן לא קיימת יכולת אידוי של המים אל האוויר הפתוח. בנוסף לכך, כמויות המים שחודרות בדרך כלל במקרים אלה, הן כל כך גבוהות שגם פתחי אידוי לא יוכלו לפנות את המים בתוך פרק זמן סביר, מבלי שהדבר יהיה כרוך בסיכון לחדירת מים נוספים.

מקרי הקיצון השכיחים ביותר כוללים:

  • הצפה – הצפת מים צלולים או הצפת מי ביוב, בהן המים ממלאים את פני השטח של הריצוף ולאט לאט חודרים דרך חיבורי האריחים וחיבור הרצפה עם קירות המבנה, אל מתחת לריצוף
  • חדירת מים מבחוץ – בבתים פרטיים וקומות קרקע יכולה להתרחש חדירה של מים ממרחב החוץ אל תוך החלל התת רצפתי באמצעות חלחול של מי גשמים או מי השקיה אל מתחת למבנה ועליית מפלס המים (באמצעות חוק הכלים השלובים) באופן שדוחף אותם אל תוך החלל התת רצפתי
  • נזילה – רבים נוטים להתעלם מהאפשרות הזאת, אבל גם נזילה בצנרת הבית יכולה להוביל להצטברות מים ולחות בחלל התת רצפתי. הנזילה יכולה להתרחש בכלל באזור אחר של המבנה, אך לחלחל דרך הקירות עד ליציאתם מן הקיר בתוך הנפח של החלל התת רצפתי. גם נזילה מקומית על גבי הריצוף, יכולה לאט לאט ליצור נקודת חדירה נוחה, דרכה יחדרו המים אל מתחת לריצוף.
  • איטום לקוי – גם במצבים בהם המבנה לא חווה הצפה, חדירת מים מבחוץ או נזילה משמעותית, עדיין יכולה לחדור לחות אל תוך החלל התת רצפתי דרך חיבורי האריחים וחיבורי הרצפה עם הקירות. במקרה כזה, כל שטיפת רצפה יכולה להחדיר עוד כמות נאה של מים אל תוך החלל התת רצפתי וכמובן לחות קבועה באוויר, שנוחתת על הריצוף ולאט לאט נספגת פנימה.

 

מה הבעיה עם חדירת מים אל החלל התת רצפתי?

ובכן, אם אתם מחפשים גורם מקצועי המספק שירות השכרת יבשנים באור יהודה, אתם לבטח מבינים שמדובר בבעיה, אך אולי לא מבינים עד הסוף את היקפה. ובכן, הצטברות של לחות ומים באזור סגור יכולה לגרום למגוון רחב של בעיות, החל משחיקה ואיכול של שכבות אבן, רכיבי ברזל ועץ, המהווים את בסיס המבנה, דרך התפתחות עובש שמתפשט בכל שטח הבית, יוצר ריח רע קבוע בבית ואף יכול להוביל לעלייה בתחלואה, החלשת הריצוף ולבסוף התנתקות של אריחים ממקומם והרס של הרצפה כולה. הצטברות של מים בחלל התת רצפתי יכולה לגרום גם כמובן נזילות ורטיבות בקומות מתחת ובכלל לגרום לנזק כבד לשלד המבנה, שנחשב אמנם חזק מאוד מבחינה מבנית, אך גם רגיש מאוד למים.

 

איך מייבשים את המים מהחלל התת רצפתי?

בכדי למנוע את הצורך להרים את כל אריחי הריצוף בכדי לייבש את החול בחלל התת רצפתי, פותחו אמצעים ייעודיים המסוגלים לבצע מטרה זו מנקודה אחת או

מספר נקודות בודדות ברחבי המבנה כולו. אמצעים אלה חוסים תחת השם הכללי של יבשנים ואלו הם האמצעים שעליהם תוכלו לשים את ידכם במסגרת שירות

השכרת יבשנים באור יהודה לייבוש חול מתחת לריצוף ללא פירוק

השכרת יבשנים באור יהודה. פעולת היבשן מבוססת על הפרת איזון הלחות בתוך החלל התת רצפתי, באופן שיוביל את המים והלחות מכל רחבי השטח אל נקודה אחת ספציפית. כך למשל, ישנם יבשנים שמטרתם היא להפוך את האוויר בחלל המבנה ליבש מאוד ולספוח את כל הלחות ממנו, באופן כזה שיעודד אידוי מוגבר משטח הריצוף כלפי מעלה. טכניקה זו מיושמת בעיקר במקרים שבהם החול מתחת לריצוף מכיל לחות גבוהה אך לא רטיבות ולרוב גם משמש בשלב האחרון של תהליך הייבוש, בכדי להשיג ייבוש מלא של החלל התת רצפתי.

טכניקה אגרסיבית יותר מבוססת על מכונות בעלות כוח יניקה רב מאוד. מיבשן היניקה יוצא צינור המוצמד אל שטח הפנים של החול החשוף מתחת לאריח אחד, שאותו יש לחשוף ואז מתחילה פעולת היניקה. היבשן יונק את הרטיבות מאותה נקודה והופך אותה למעשה ליבשה יותר ביחס לחול מסביבה. במצב זה, באמצעות עקרון הדיפוזיה, מים מהחול מסביב, מחלחלים אל אותה נקודה יבשה והיבשן יונק גם אותם וכך התהליך נמשך עד לספיחת המים מכל שטח המבנה, דרך נקודה אחת. טכניקה זו מתאימה במיוחד למקרים בהם קיימת ממש רטיבות בחול התת רצפתי ומיושמת בשלב הראשון של תהליכי הייבוש, בכדי להיפטר מעיקר הרטיבות.

 

איך יודעים שנדרש ייבוש של החלל התת רצפתי?

בשלב של חיפוש שירות השכרת יבשנים באור יהודה, כבר יש בדרך כלל ידיעה ברורה על כך שפרוצדורת הייבוש אכן נדרשת, אבל מהם הסימנים לכך שאכן קיימת רטיבות בחול התת רצפתי? ובכן, במקרי קיצון ניתן לראות מים שמבצבצים בין אריחי הריצוף, אריחים שמתנתקים ממקומם ומתחילים להתנדנד, סימני רטיבות על הקירות ההיקפיים ופשוט תחושת לחות חריפה. במצב של הצטברות מים מתחת לריצוף, ניתן למשל לראות שבזמן טאטוא הבית, האבק אינו אבקתי, אלא מצטבר למעין משקע בוצי. מן הסתם, במרבית המקרים ישנו גורם מחשיד ידוע כמו הצפה, נזילה חריפה, או זיהוי הקשר בין השקיית הגינה או ירידת גשמים, ובין מים המבצבצים מתחת לרצפה. יחד עם זאת, השכרת יבשנים באור יהודה הוא שירות שכדאי להיעזר בו גם כשישנה תחושה של מחנק באוויר, ריח של עובש ואולי אפילו קושי נשימה. אלו הם המקרים בהם לא קיים סממן מובהק לכך שישנם מים מתחת לרצפה, אבל הלחות היא גבוהה מאוד והיא לכשעצמה יכולה לייצר לא מעט נזקים, בראש ובראשונה לאיכות החיים ואף לבריאות הדיירים.

 

ממי מזמינים את השירות?

ככלל, יבשנים הם מכשירים ייעודיים, שמתאימים למשימה מאוד ספציפית ולכן מרבית הקבלנים כלל לא מחזיקים בהם. קבלנים יכולים להיעזר בשירות השכרת יבשנים באור יהודה בכדי להצטייד במכשור הנדרש ולבצע את פעולת הספיחה והייבוש בעצמם. כלקוחות פרטיים, מומלץ להזמין גורם מקצועי המספק את השירות של ספיחת נוזלים וייבוש שטחי רטיבות ולחות. גורם מקצועי זה ידע בדיוק כיצד לייבש את החלל התת רצפתי בביתכם ולהבטיח כי בתום התהליך, החול מתחת לרצפה יהיה יבש לחלוטין ללא טיפת לחות.

כמו כן, חשוב מאוד לציין בשלב הזה, שלאחר סיום התהליך של ייבוש החול באמצעות יבשנים ייעודיים, יש לבצע איטום מחודש של כל שטח הרצפה, איטום בין האריחים, איטום בין הרצפה לקירות הבית ובבתים פרטיים או דירות קרקע, גם איטום של קו החיבור בין המבנה ובין הקרקע. בסופו של דבר, חדירת מים אל החלל התת רצפתי, היא תקלה הנובעת מאיטום לקוי וכדי להבטיח שתקלה זו לא תחזור על עצמה, יש לחדש את האיטום וכדאי גם להקפיד לחדש אותו שוב ושוב בכל מספר שנים, במיוחד במבנים בהם קיימת רגישות או הסתברות גבוהה להתרחשות הצפות או חדירת מים ממקורות בלתי צפויים. בכל מקרה, אם החול מתחת לרצפה בביתכם ספוג כולו במים, יש לכם דרך לייבש אותו לחלוטין מבלי להרים את כל הריצוף בבית וספק שירות השכרת יבשנים באור יהודה ידע לעשות זאת עבורכם.

איתור נזילות

סוג הנזילה לאיתורטווח מחיריםהערות
נזילה בצנרתהחל מ-950 ש"ח
נזילה בקירותהחל מ-950 ש"ח
איתור נזילה עם מצלמה תרמיתהחל מ-850 ש"חשימוש יעיל בטכנולוגיה על מנת לגלות נזילות ללא צורך בשבירת קירות
נזילה בגגהחל מ-900 ש"ח
נזילה בחצרהחל מ-1100 ש"ח
איתור רטיבותהחל מ-1000 ש"חרטיבות בקירות חיצוניים, פנימיים, גגות או איתור מקור הלחות

בדיקות אינסטלציה

סוג הבדיקהטווח מחיריםהערות
בדיקת איטום קירותהחל מ-1,100 ש"חקירות חיצוניים
בדיקת איטום קירותהחל מ-900 ש"חקירות בתוך הבית
בדיקת איטום לגגהחל מ-25 ש"חמחיר למטר רבוע
בדיקת לחות החל מ-950 ש"ח
בדיקת צנרת ביובהחל מ-150 ש"ח

איתור נזילות בתוך שימוש בכלים טכנולוגיים - מחירון

סוג הכליטווח מחיריםהערות
שימוש במד לחץהחל מ-400 ש"חאיתור באמצעות מדידת לחץ
שימוש במערכת אקוסטיתהחל מ-1,350 ש"חאיתור באמצעות סאונד
שימוש במצלמה טרמיתהחל מ-1,150 ש"חאיתור באמצעות טמפרטורה
בהרבה מקרים חוסך שבירה מיותרת של קירות או הרמת מרצפות

צילום קווי ביוב

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
צילום קווי ביובהחל מ-1,450 ש"ח
איתור תשתיותהחל מ-2,100 ש"חתלוי בסוג התשתיות
תלוי בגודל התשתיות
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!